fredags em med barnen i Runnaby

Ni kan inte tro mig hur välkommen jag känner mig när jag kommer till Runnaby, Maja ropar mormor mormor, Bella står och hoppar högt fler gånger, Mille ler ända upp till öronen


Äntligen hade lampan kommit till Runnaby, Sophia har vunnit en designlampa för 17000 kr....Luna heter den, måne, om någon är värd en lampa för 17000 kr så är det Sophia, hon är verkligen ett ljushuvud, ljusmåne och en helt otrolig mamma och gudinna i sitt varande, vem skulle kunna var värd den bättre, klart att lampan var din Sophia<3<3<3< Grattis


Å så stor och så vacker i bladguld.....vilken mäktig lampa.....jag blev helt hänförd.....


Bella man måste vérkligen tvångshålla dig för att kunna krama och pussa dig.....
Det är så svårt att låta bli för du är så underbar.... även din egen mor får kämpa för kärleken...


Sedan blev det pappa bus i Runnaby....mkt skratt och glädje...


Så blev det brasa och bus ............


Maja var glad för nya tröjan och kjolen från Lina..tack Lina det var så många fina kläder från er.....


När du skrattar ler min själ, det bästa jag vet.......goa fina Bella ingen berör mig såsom du.....




Rulla ett russin på fingrarna är Bella favorit.......man kan faktiskt vila i varandet, ser att vissa kan det...


Bella jag älskar dig min fina söta underbara flicka...

Mille somnade så fort så han kom aldig med på bild, men det får bli en annan dag.....

måste tillägga att jag älskar Maja och Mille oxå väldigt väldigt mycket.......

imorgon blir en bra dag<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0