3 st styrelsemöten med SHR 1 okt-10

Efter London var det bara hem och sova i sex timmar och packa om sedan blev det Stockholm i tre dagar.

Det är alltid lika trevligt att träffa styrelsen med SHR,
Vi hade mkt att gå igenom och många god saker för Homeopatin i Sverige.


Hans Elvesjö, Thomas Berggren och Henrik Sand.


Henrik och jag.

Vi har arbetat fram så många bra förslag, vi satt i möte 14 till 18.30 sedan fortsatte vi i baren till 12 .....
Först hade vi styrelsemöte, sedan årsmöte och sist kontstituerat möte.....men det är kul när man har gott samarbete och
stämningen är hög.... alla är så intresserade av homeopati....det är roligt att vara på samma våglängd, en tillhörighet som känns så bra.


Jag åt lax med grönsaker och det smakade så gott, tallriken var stor men det var väldigt lite mat....



Underbara homeopater och människor, Henrik och Thomas.
http://www.minhomeopat.se/ Henrik är fd civilingengör och nu homeopat

Thomas arbetar hos mig på fredagar och sedan i Katrineholm
http://www.dinhomeopat.net/files/ommig.html

De är klasskamrater från pluggandet till Homeopat 4.5 år.



Vår ordförande Hans Elvesjö
http://web.telia.com/~u77400305/M.htm 

fil kand vid Stockholms universitet och studerat följande ämnen: Zoologi, Historisk geologi och paleontologi (prof Ivar Hessland), Kvartärgeologi, Astronomi, Matematik, Statistik, ADB, Djuretik och Idéhistoria. Basmedicin (Thalamus) och Miljövård i Uppsala universitet. Homeopati vid Nordiska Hahnemanninstutet i Göteborg.  Jag har gjort två rapporter (FEK 40, 43) 1968-70 för Naturvetenskapliga forskningsrådet och arbetat med en databaserad form av Biological Abstracts BioResearch Index samt Chemical Abstacts och Medline vid BioMedical Documentation Centre, Karolinska institutet, 1969-75.  Hans har arbetat som lärare i matematik och naturkunskap i 15 år.

 Det inte Hans kan, kan ingen.......
Det är verkligen en ära att fått lära känna Hans. TACK Hans för att du är du!!!

Jag är så glad att jag är med i styrelsen för SHR, hade jag inte blivit invald där hade jag aldrig fått träffa dessa vetenskapliga män....

Nu kör vi styrelsen i tre år till...TACK!


I morgon blir en bra dag...vi stannar alla på DCG:s Kongress i Stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0