Porträtt av 28 vargar... hur jag gjorde när jag blev förkyld....

Idag vaknade jag med huvudvärk och en otrolig hosta...fy vad hemskt jag har glömt hur det var att vara sjuk. Bra att bli påmind ibland. Bra att träna kroppen med förkylning.

Jag åt tre hela salladslökar till frukost, en avocado med vitlök i, sedan kokade jag timjantee och drack 10 koppar, tog senegan och silver i små klunkar då och då. Åt belladonna var 20:e minut och sakta men säkert så började allt släppa. Jag lagade blomkålsmos med vitlök, stekte 2 hela gula lökar och åt upp......vilken lunch....

Drack mer vatten och mer tee.

Då fick jag se hur jag såg ut....åååå det var inte roligt att se, började ringa runt till en frissa och fick tag på en som kunde ta emot mig direkt, här gäller det att bli frisk fort och att känna sig lite fin, då försvinner besvären fortare.....
Visst det funkade!!!!!!
Sedan när jag tittade på FB blev det ännu bättre gudinna då så många fina kommentarer jag fick idag....nästan mer än om vattenkristallerna.

Jag är den rastlösa typen av mig så när jag kände mig bättre så ringde jag Ann för jag ville se hennes vargar i Konsthallen på Örebro Universitet. Jag fick en personlig visning av konstnären själv...inte illa.....

Och så blev det:



Naturlig storlek 28 st vargar......härligt det var något visst att sitta där, de pratar med dig sa Ann.


Här är Ann själv bland sina tecknade vargar som kändes så levande....


Och här står jag vid de vackra stolarna..... en upplevelse att sitta där faktiskt och det har väckt stor debatt ...KUL och Ann du är så duktig!!!!

Nu skall jag nog ta ett halvt glas rött vin och lika mkt silvervatten i, alkohol är bärare av silverpartiklarna så det tar fortare död på virus och bakterier då.

Sov gott, i morgon blir en bra dag och jag är frisk igen.....(men kommer nog stinka lök på jobbet hela dagen)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Både Rebecca och Nathalie kände sig riktigt dåliga igår med både feber och värk i kroppen. Är så glad att jag gått endel kurser hos dig, har nu kurerat de med vitlök, citron, vatten och homeopatmedel och idag mår de mkt bättre.Säger bara TACK för att Du finns och all Din kunskap som du delat med dig.

2010-09-02 @ 20:21:22
Postat av: Ronja

Heej:) e du frisk nu? mamma sa att du hade vart ordentligt förkyld igår fortfarande:( krya på dig:)<3 kram

2010-09-03 @ 12:36:23
URL: http://lovetheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0