Meditationskurs på Vinden

Ikväll kom det flera kvinnor från Läppe och ville lära sig meditera hos mig.

Tyvärr blev det inga kort ....

Vi hade en underbar kväll. Först började vi med tankerondellen, hur man får borta alla tankar ur huvudet och skickar bort dem till autobahn tyskland, eller släpper ut dem i rymnden. Efter 10 minute med utkastning så tänker man inte längre, det är så härligt.

Sedan gjorde vi en skrattmeditation och skrattade i 10 minuter, det är lång tid att skratta man blir helt slut....som ni vet 10 minuters skrattmeditation/yoga är som att springa 45 minuter i spåret...man förbränner lika mkt.
Gissa om jag hade träningsvärk i magen dagen efter.

Vi gjorde även en ljus meditation och drog in det vita ljuset i kroppen, det renar och lenar...

Vi fikade och hade en mysig stund tillsammans-



Jag hoppas att alla var nöjda och jag lovar skall bjuda på spännande meditationer nästa gång ni kommer, jag har redan gjort programmet och längtar tills ni kommer.

Så kul det var!

Ett härligt lugn infann sig och jag sov så gott, att meditera tillsammans är gott!

TACK för ikväll alla underbara kvinnor från Läppe!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0