Alla hjärtans middag<3<3<3

Idag ville jag vara med mina kära, vi bestämde att göra en alla hjärtans middag.
Så hela familjen Runnaby kom. Det blev en trevlig stund att minnas med alla barn och barnbarn.
Imorgon är det alla hjärtans dag, men vi firade idag då alla var lediga.


Isabella mitt hjärta var nyklippt och så fin idag(men det är hon alltid)
Jag fick vara hennes taxi i fredags för taxibussen körde fast i snön, så hon skulle inte få gå till skolan för att taxin inte kom fram. Mormor ryckte ut och fick bli taxi, men i Isabellas värld var jag inte mormor utan jag var taxin, hon skulle till skolan och struntade totalt att det var jag som körde. Det kändes jätte konstigt men jag börjar förstå Isabellas värld. Den är inte som våran.


Maja fick en målarbok och moster hjälpte henne så det blev bra.


Det blev en bra middag och god, även Bella gillade maten.


Det var något magiskt i soffan efter maten, Bella masserade Maja på ryggen, det värmde verkligen.


Mille fick smaka Mer för förstagången, det gillade han och lärde sig snabbt och började peka på glaset.



Vi festade till med riktigt fin choklad till fikat.



Blåbärskaka med grädde, mums till alla mina hjärtan.


Kristallbarnen vet verkligen vad de vill, hjärtasken skulle Maja ha.

Mille upp i taket.....


Mormor spelade flöjt, Mille gillade det!


Maja fick göra sin egen hjärtväska dagen till ära. Här visar hon stolt upp den.


Bella gossade med morfar, som ni ser så har Bella tappat sin första tand.


Mitt lilla hjärta går omkring nu alldeles själv, slitna jeans på knäna......


Mellan hjärtat hade toffs i håret idag.


Så började klistrandet med hjärtan....


Huxflux så hade min dator fått hjärtan på sig....


Mille ville trycka på alla tangenter precis som mamma...


Sedan fick jag fjärlilar på datorn.....här hände det grejer, Maja hade även tryckt på ett hjärta på sig själv.


Alva fick bli doktor och Maja blev väl undersökt, det var så spännande, sedan ville hon ta tempen på oss alla.....



Mille passade genast på att plocka hjärtan på Majas väska när hon ändå var upptagen av doktorn.


Telefonen ja den skall man ha vid örat visade Mille.


TACK mina alla hjärtan för en trevlig stund och alla hjärtans middag.

Det enda som blir bara större och större ju mer man slösar med den, är kärleken!
Älskar er alla så mycket.

Amanda saknade dig sänder hjärtkramar till London!

Imorgon blir en bra alla hjärtansdag till Er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0