Almi på besök, Sabina min företagscoachingskvinna 9 feb

Idag fick jag Sabina på besök.



Här satt vi och mös... i vår myshörna på Vinden.

 


Här är Vindens väntrum, jag vill verkligen måla om till lite grönt som på Helheten så att vi får en harmoni i det hela, en helhet helt enkelt.

Sabina vill se hela Helheten så vi gick runt lite:


Vi gick ner till Gunnar Edsborn, han arbetar nu i mitt rum.

Hantering av kroniska hälsoproblem
www.edsborn.se

En optimal hälsa hindras många gånger på grund av att din kropp är
utsatt för tungmetaller och skadliga mikrober så som virus, bakterier,
svamp och parasiter. Med gedigen kunskap och några av världens bästa
ört- och näringspreparat hoppas jag kunna hjälpa dig till ett friskare
liv.

Jag arbetar enligt ett system utvecklat av Dr Lebowitz där jag med hjälp
av Applied Kinesiology (AK) hittar störningar som virus, skadliga
bakterier, parasiter, tungmetaller och andra gifter samt upptäcker
näringsbrister. Utrensningen och återuppbyggnaden av hälsa går via extra
kosttillskott till den dagliga maten i form av vissa utvalda örter,
frukter, grönsaker och växter.

Efter kartläggning får du ett personligt utformat program för utrensning
och uppbyggnad samt kost- och motionsråd.

En undersökning tar ca en timme plus lite efterprat om ditt
hälsoprogram. Därefter genomför du det föreskrivna programmet på egen
hand hemma och får vid behov svar på frågor och uppmuntran av mig. Efter
ca tre veckor kommer du på ett första återbesök för tester.
---------------------------------------------------------------------------------------

Roligt med Gunnar är att han har sin fars läkarpraktikmöbler på sitt rum.


Gunnar visar sitt testkitt för Sabina.


jag hittade en bra planch på endokrinakörtelsystemet....där fastnade jag, det är så intressant med våra endokrina körtlar..... det är de som informerar kroppen om allt....


Så kom vi till köket där min praktikant Helene arbetar, vilken pärla på jobbet, TACK Helene har inte ord för hur glad jag är att ha dig där!


Personal matbordet....


Vi fick lite tapet över från björkarna så vi satte dit den i köket, det blev lite mer naturkänsla i köket.
Björk står för öppna ditt hjärta....


Helene i närbild, råkade ta när hon sa något....


Ja det var kul att visa upp vårt nya Helheten, och Sabina tyckte verkligen att vi fått det fint. TACK Sabina du har ju hjälpt mig med din coaching.


Lunch blev det med Anders Gustavsson, Naturläkaren i dörren bredvid Helheten. Vi åt på lilla India, vår favorit lunchställe.


TACK för en bra dag igen!
Imorgon blir en bra dag.
Ny dag nya möjligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0