Nu har jag två döttrar i London!

Veckan gick ovanligt fort, fortare än fort helt enkelt. Kanske för att jag inte var på jobbet tis och ons.
Men jag är verkligen lyckad lottad som får arbeta med det som står mig varmt om hjärtat- hälsa.
Har man inte hälsa så är det så mkt som går förlorat. En frisk har tusen önskningar medans en sjuk har endast en önskning, läste jag någonstans och det är verkligen sant.

I fredags hade jag ett besök som hade blivit helt bra i sin mage efter 3 veckor med Pulsatilla, helt fantastiskt när rätt medel går rakt in och gör personen helt frisk. Då är det verkligen "roligt" på jobbet.

Lördagens fm var det pappersdag, det är bäst att hålla efter jag får verkligen tvinga mig, hade mer ärn gärna gått ut i det underbara vädret istället.

Sedan var det återigen en körning till Skavsta, nu har jag kört tror det är 8-9 ggr nu snart hittar bilen dit själv.
Denna gången var det lillan som skulle åka till London, för första gången helt själv flög hon sin kos....

Alva var varken rädd eller nervös så det kändes jätte bra att hon får prova sina egna vingar och få åka iväg en vecka till sin älskade syster i London. Jag vet att de kommer att ha det bra, det glädjer mig att de har en sådan bra syster relation.


Vi kom i godtid till Skavsta så vi tog en fika där. Freddy min prins gjorde oss resesällskap....han följde med oss för att jag skulle slippa åka ensam hem. Vilken kille jag kunde inte tacka nog. Vi  hade en sådan trevlig hemresa vi pratar hela tiden om intressanta saker. Kul Freddy och än en gång ett stort TACK till vår prins i familjen.
Alva ha det bäst i London och krama din syster från oss alla här hemma.

Njut varje sekund nu av varandra, ta vara på varandra och se London med varandras ögon!

Det blir en kanonvecka!

Här är det hur tomt som helst.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0