Söndag den 23 jan Mille ett år!

Så kom dagen när vår minsta familjemedlem blev ett år, helt otroligt vad fort det går.

Ja det blev 13 personr på lunch i Svenshyttan.


Maja hjälper till med paketöppningen....


Å sa pappa Christian denna tröja vill jag ha, men Mille han visste att det var hans....

Och fler skall vi bli Anna har bara en månad kvar nu, väntar sitt andra barn med Johan Blomberg.


Här Jomberg som flickorna kallade honom när de var små, han är som en bror i familjen.


Lyckliga familjen, men Millevicken var lite förkyld så det var inte roligt jämnt....


Blomberg har alltid gillat eld och lilla Albin knatar efter...

Freddy drogs oxå till spisen, det är verkligen husets pärla.


Så var det tårtbuffe med ett ljus i varje tårta...



Der blev mkt lek och bus, speciellt för Amanda som saknat barnen så mycket, och Maja var överlycklig...


Freddy hittade med förtjusning några gamla LP skivor som han lyssnade på.
Det börjar visst vara inne igen med LP skivor...häftigt!


Han är så mysig och helt underbar blir så förvånad att jag redan älskar den här lilla mannen så mycket.....han är ju inte min.. eller kanske han är det, i varjefall så har han gener ifrån mig.......är det så det fungerar......
Men han är faktiskt så sööööööt!


Gustav fick oxå leka med Maja som ville vara bäbis igen...


TACK alla älskade "mina" vilken fantastisk dag vi fick i skogen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0