Vår i London och Kul på jobbet....

Privat:
Flickorna la in en bild på bloggen om att det var vår och varmt i London idag, det lät väldigt mysigt och skönt..
så här såg de ut:





På jobbet!

Det är helt fantastikt att ha ett arbete som man trivs med, och att ha förmån att kunna få välja sina arbetskamrater. Jag har väntat länge på en speciell person och nu har hon kommit till Vinden....
Idag har vi tagit några bilder och haft jätte kul......


Såhär fint har Eliisa fått i sitt mysiga rum på Vinden, en trappa upp ovanför Helheten.



Det är de smä detaljerna som gör det så mysigt och sedan de små fina fönstren vi har.


Eliisa använder SCIO en frekvensmätare, 

Med hjälp av SCIO frekvens analys/stabilisering instrumentet testar och stabiliserar jag följande :
Vitamin och mineralbrister
Fettsyrenivåer/blodfetter
Kroniska infektionshärdar
Allergi och överkänslighet
Candida problem
Hormonella störningar
Svamp/parasiter
Organfunktioner
Immunförsvaret
Kroppens stressnivåer
Hjärnans funktioner
Nervsystemet
Meridiansystemet
Aura/chakrasystemet
Cellernas vitalitet
Ph-värde
Näringsupptag
Vätskeupptag
Syreupptag
Sköldkörtelnivåer
Känslomässiga obalanser

 Spännande är det, jag försökte boka in mig själv där, men det var inte lätt jag är så mkt bokad och det är likaså med Eliisa så det var svårt att hitta en ledig tid......å vad vi skrattade....


Fulla kalendrar.....


Idag kom en besökare tillbaka som hade sökt för eksem på sina båda händer, hon var nästan utläkt på 4 veckor ...det är då man känner att man gjort ett bra jobb och att homeopatin verkligen fungerar.....

så här glad blev jag....


Här står alla mina medel bakom mig, jag handlar endast av företag som har registrerade homeopatiska läkemedel av läkemedelsverket. Jag hoppas att alla får finnas kvar efter första april i år.


Vägg i mitt rum sitter och stirrar på Hahneman varje dag fader av homeopatin, tack det hjälper!


Imorgon blir en bra dag och slutar med after work för terapeuter på en pub i Örebro, vad kul jag som varit så avundsjuk på just after work....och nu får jag själv gå på det tack Rebecca som har ordnat detta, skall bli jätte kul att få se hur många små egna företagare som kommer.

TACK<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0