vårtor

kommentar:

Hejsan!
Försvann kvinnans vårtor? Jag har nämligen själv platta vårtor ca 20 på varje hand och de sitter vid lederna. Jag går själv till en homeopat men jag har faktiskt aldrig frågat om hon kunnat göra något åt det, men går det garanterat att få bort dem? Jag har nämligen provat alla sorters vårtmedl allt från att frysa dem använda plåsterna och det flytande vårtmedlet men jag får bara stora så och sedan kommer de tillbaka igen. Läkaran sa att de inte kan göra något alls. Jag har haft vårtorna i snart 7 år.

Ja vårterna försvann helt. Det var inget vanligt vårtmedel som tog bort vårtorna typ thuja, dulcamare osv
Ibland måste man gå bortanför vanliga vårtmedel.....
Vårtor är ett virus och det gäller att stärka hela människan för att stärka livskraften så att vårtorna försvinner.

Ur homeopatisk synvinkel så är alla symptom lika viktiga. Det är de totala symptomen som skall läggas ihop och visa medlet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0