Fredag den 21 jan -11 Grundkurs i örter och analyser

Idag var det återigen grundkurs i Heba plus örter och analyser på Vinden.
Endast tre kursdeltagare, men en så rolig spännande dag. Jag lär mig mkt med möten av andra människor.
Meningen med livet är MÖTEN med andra!


Noga studerade mina elever, sambandet med ansiktsanalys, tungan och iris. vi gick igenom alla tre deras svagheter och symptom plus vad man kan göra åt situationen.


Det är så spännande att se alla tecken som kroppen avger och signalerar vad som är orsak till problemet. Om man kan titta på lever på tre ställen så kan det inte bara vara fel....de blev så imponerade över vad vi kunde se av lärdomen idag.


Iris är lite svårare, men man får lära sig lite itaget....en fantastisk karta på hur kroppen tänker och prioiterar det kroppen tycker är viktigt och att kroppen gör det bästa möjliga av problemet ja även en sk sjukdom kan vara det bästa möjliga för situationen just nu....


Tungan berättar så mkt...... stecken i ansiktet fick vi leta efter i detta skägg......men det var inte otrevligt tyckte Jens.....


Tack, dagen var så givande, spännande och rolig. Vi skrattade nog i tre timmar....och skratt det förlänger livet.

Mina deltagare kom från Simrishamn, Stockholm och Örebro. Jag känner mig ärad för alla som kommer långt ifrån för att gå kurs på Vinden.

TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0