Fredagsmys med mina älskade döttrar Amanda och Sophia

Jag kom hem vid 18.30.....
lång rolig och spännande dag, tyvärr hade jag glömt min mobiltelefon hemma....24 meddelande....phuu jag kunde bara inte ringa alla.....
skulle ut och handla mat och laga den innan Lets dance började( nästan enda tv-program som jag tittar på just nu)
Då knackar det ja knackar på dörren..... hit kommer inte så många och det är inte många som knackar....vi har ringklocka...
Då är det min älskade dotter Sophia som står där och ser så glad ut...... hon säger att  hon skall träffa Amanda(hon var naturligtvis inte ens hemma...)
Men det blev mysmiddag med döttrarna.....vi kom på att det var 18 år sedan vi var fyra i familjen ( lillan var inte hemma ikväll, var hos pojkvännen)

Amanda fick önskekos......( det är dyrt att leva i London, ibland och ofta blir det havregrynsgröt tre gånger om dagen) ikväll blev det stekt hallomen, paprika, lök, mozzarella, purjolök och potatiskroketter....mums blev det.
Sophia hade ätit när hon kom, men som vanligt när hon ser mig och maten så blir hon hungrig. Jag har några konstiga signaler till mina döttrar, de blir alltid hungriga så fort de ser mig....


Skål mina vackra döttrar.....å jag älskar er så mycket, ni är så trevliga och vackra är ni med!
Era själar gör mig yr......


Måste berätta om en produktutveckling på hög nivå, min favorit besökare över 80 år.....virkar grytlappar med en tumme på......det är omöjligt att bränna sig från ugnen......


Ja vi skrattade, umgås åt god mat och skrattade ännu mer...


Min äldsta vackra roliga mysiga dotter....



Partypinglan Sophia......med sin underbara humor.... och Amanda den glada, roliga festpinglan..


favorit i repris, två månader sedan de var ute för första gångent tillsammans, andra gången på två år som Sophia kunde gå ut..... ha nu så roligt som ni tillåter, ha det bäst mina bästa fina flickor, till sommaren kan lillasyster följa med er ...då blir ni tre systrar ute på stans gator...


imorgon blir en bra dag, ha det bäst<3<3<3<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0