Lek och bus i Runnaby, Nyårsdagen-11

Längtade efter mina barnbarn åkte till Runnaby för att leka.


Bella blir så glad när jag kommer.....jag känner mig så välkommen.


En liten kille som springer nu....han blir oxå så glad....


Mille ville komma upp till mig, han står och håller i mina ben och skriker rakt ut.....envis med stark vilja....men så sööööt.....


Maj vill alltid bygga lego när jag kommer, hon drar ut sin box med legobitarna i och hon är 6:e generationen som leker med dessa bitar, de är verkligen hållbara.


Så koncentrerad när hon bygger, vi hittar alltid på en historia vid bygget och Maja tycker att det är så spännande.......


Håller det......


Bella vill kasta boll, hon fick 15 olika bollar av mig i julklapp och hon har valt ut denna lila med lite skrovlig yta, den var bäst...


Nu siktar Bella för den skall komma i mitt knä...

Bella gillar röda mattor, på hennes skola har de t o m köpt in en röd matta till klassrummet, helt fantastiskt!

 


 I Runnaby har de valt att fira nyåret med papperspåsar som man tänder i och de flyger iväg upp mot himlen, helt fantastiskt vackert och mkt mkt mer miljövänligt än raketer.
Christian och Maja gick ut och skickade iväg två st.


Jag fick både Mille och Bella att stå i fönstret och titta, de gillade det.....det var mkt mer vackert än vad jag kunde fånga på bild.


I morgon är det söndag...härligt en bonusdag....

Det blir en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0