Lördag 15 jan, Amandas tomma dammiga rum

Idag åkte julen ut.....med ett visst motstånd, jag gillar allt pynt och alla extra ljuspunkter. Men nu var det storstädning för snart kommer Amanda hem....
Extra tid la jag på hennes rum och försökte göra det så mysigt som möjligt..


Jag satte upp hennes egna gjorda tavlor som stod bakom dörren, tänkte att de hänger bättre på vägge, bytte gardiner och gjorde mysigt i sängen, hade köpt ett täcke 2,5 meter ggr 2,5 meter på IKEA så Freddy och hon inte behövde sova med ett litet täcke..... sedan blev det lite djuriskt i sängen, kanske det kan pigga upp.....


Jag dammade alla skor och hyllor, det finns en del skor här......som inte används men de står där som böcker i bokhyllan.


Presenterna till vänster och så dammade jag alla solglasögonen.....Amanda har så mycket av allt....d v s det hon gillar...


Så nu är det fint i hennes rum så nu kan hon gott komma hem...


Städat hela dagen men det känns jätte skönt och rent här nu.

I morgon blir en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0