Söndag den 16 jan-11

Idag har jag arbetat för SHR i 9 timmar, gjort en inbjudan till alla Homeopater i Sverige, för den 12 feb kommer
Per A Camitz hit till mig(Vinden) och delger sina guldkorn efter 40 års praktik.

Det skall bli så spännande......

Sedan packade jag tre stora väskor med alla mina papper i och nu skall kontoret flyttas till Vinden.
Jag är så trött på att alltid jobba, först på jobbet och sedan hemma. Nu skall jag skaffa mig ett liv dvs fritid, när jag kommer hem så skall jag vara ledig. Jag har haft kontoret hemma i 30 år som egen företagare, men nu skall jag få ett eget rum som kontor....det blir så bra så bra.

Jobba smartare med bättre rutiner så sparar jag tid och får över till min familj och vänner.

Jippi i morgon blir en stor dag, nytt eget kontor och så kommer Amanda hem och då har jag inga papper som jag måste hålla på med på kvällstid. Jag skall ta tillvara på varje minut.


Jippi!
Imorgon blir en fantastisk dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0