12 juli Isabella 7 år!

Mitt första barnbarn Isabella fyllde 7 år den 12 juli, helt otroligt vad tiden går fort.
Isabella speciella Bella, helt underbar och väldigt annorlunda tjej.


Vi var alla så glada och sjöng för Bellisen.

Bella satt där snällt och väntade på tårtan, en speciell tårta till ett speciellt barn. Det verkade som hon förstod att vi firade henne. Det är så svårt att veta vad Bella förstår och inte förstår eftersom hon inte kan prata. Men en sak är säker hon förstår mycket mer än vad vi tror. Allt kan inte sägas med ord.

 


Vi har fått hem "våra katter" som vi adopterade bort för tre år sedan...nu är dom här på kollo i fyra veckor så kul!
Här är Lovitis......gosse katten! Alvas kisse.


Här är Catitis...Amandas fd katt, de är systrar världens mysigast trevligast katter, jag är så glad att få möta dem igen, de kände sig hemma direkt..märkligt efter 3 år..... tydligt är att en katt glömmer aldrig....


Bella och Gustav kastar boll, en favorit sysselsättning.


Underbara, vackra lilla flickan, jag undrar så vad du tänker på.......


Några passade på att mysa i hängmattan.....


Andra ville titta på korna....


En annan bolllek är att låta bollen rulla ned på benen, om och om igen....det är kul tycker Bella...
Det var ju din dag, så jag satt där så länge som Bella ville, fast å andra sidan brukar jag nästan alltid leka på Bellas villkor, något annat går inte.


Herrarna i hagen, fler ville prata med korna denna fantastikt fina dag.



Vi var bara de allra närmaste, Bella tycker inte om för stora folksamlingar.



TACK alla som kom för att fira Bellisen!


TACK för en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0