Hera plus kurs i Sunne 23 mars 11

Ekofrissörer från Sunne, ringde mig och frågade om jag inte kunde komma upp och ha en kurs där.
Det lät så spännande så jag sa ja natruligtvis. Vi fick en toppen dag i härliga Sunne.


Ett härligt nyfiket gäng som ville veta mer om att rena sin kropp från gifter.


Maria som ägde salongen....här fikar vi i en paus...

 

Vi gick ut i solen, en härlig vårdag......


Mötte fantastiska människor, en som hade haft 36 fosterbarn, håret ställde sig rakt upp på mig, vilka fantastiska människor det finns. Vilken glädje det var på kvinnorna i Sunne. Den värmländska dialekten gjorde det hela inte mindre gott....


Å så flitiga elver, jag tror de skrev ner allt som jag sa.....det var så kul!


Naturligtvis fick de genomsöka brister på varandra, vilka tecken finns i ansikte, på tungan och i iris.


Olika tungor finns....



Många blev förvånade och nästan chockade över kroppens tecken och allt man kan läsa av, helt naturligt, helt ekologiskt.....



TACK för en så trevlig kurs mina vänner, jag hoppas att jag kunde ge er inspiration och hopp om hälsa, det är aldrig försent, det finns 364 lösningar på allt!


TACK Sunne!
TACK Elin och Maria som fixade till allt, och tack till Lena som inspirerade för kursen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0