"Min"(brors) pojk 35 år!!!!

Ibland kommer tiden ifatt mig, jag har så svårt att förstå att tiden bara faller som
Thomas Di Leva sjunger. Det är nu 35 år sedan jag hämtade min brors första pojke på BB i Örebro.
Det måste vi fira. Konstigt nog är han den person som är mest lik mig, mer lik mig än mina egna barn. Kanske var det just därför jag fick äran att hämta honom från BB.
Konstigt var oxå när Alva var bäbis så sa de i ICAfalcen att hon var så lik min bror. Generna från familjerna spids fritt, eller är det så att vi är familjer för alltid.........
Kärleken går från liv till liv......spännande!!!!


Här står han i sitt fina hem som han själv har byggt.....helt otroligt vackert hem som han snickrat alldeles själv.
Den mannen kan allt, så duktig.


Här den nya generationen.....på den specialtillverkade bänken i köket.
Christian, Mille, Sophia, Maja och Nova på bänken och Axel på stolen. Ronnys barn Nova och Axel.


Så bor det två andra pojkar där......så fina!


Vi hade så mysigt i detta vackra hemtrevliga kök, själen fick sin ro.


Så kliver man in i detta vackra vardagsrum......så härligt och vackert. På morgonen är det träningslokal.....vad fantastiskt att träna i ett sådant vackert rum. Här går man upp halv fem varje morgon för att träna.....
hur duktiga får man vara.........


Så har vi matsalen......det verkar som jag har börjat med en inredningsblogg men jag måste säga att skönhet är nyttigt, att bo vackert och trivas i sitt hem det måste vara en stor del till hälsa. Vad kan vara mer viktigare än sitt hem, förhoppningsvis tillbringar man en stor del av livet hemma. Att trivas hemma är hälsosamt.


Detaljer och färska blommor är viktigt för själen och dess mående, här hade Ronny fått rosor av sin kvinna Caroline.



Mille hittade en gunghäst som var som ett får...så spännande!



Flickorna fann varandra, så roligt de försvann på övervåningen för att leka....


Något som jag verkligen gillar är människor som följer sina drömmar, det stod det på väggen i detta fina hem.
Drömmen är viktig, följ dina drömmar, det kan inte finnas något viktigare i livet........


Att ta fram husets gamla väggar och lyfta fram det gedigna är så vackert!
Skönhet föds ur betraktarens ögon lär Hasse Alfredsson ha sagt.


I den vackra fina gungstolen låg en kudde med denna text........så fiiiiint!
Tänk att solen lyser för dig varje dag........



Färska vackra blommor, ger atmosfären en själ.....en doft av kärlek.....denna såg ut som en bröllopsbukett, ögat kan få ro i själen!



En annan sak som mina ögon fick betrakta var att Ronny tar hand om disken, plockar undan, och några nyfikna hundar var med. Den här killen kan inte bara snickra, han kan allt.
Grattis fina Ronny, vilken man du är! Faster är så stolt!

TACK för en väldigt trevlig söndags eftermiddag, vi var så glada när vi åkte hem!
Tyvärr fick jag inte någon bild på Caroline, fattar inte att jag kunde missa din vackra kvinna .....det får bli nästa gång!

TACK!!!!!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0