Veckan som gått... måndag

Endel veckor bara rusar föbi med ett jätte språng, så har denna vecka gjort.
Måndag var som vanligt en telefondag, måndag fm är det alltid många som ringer, det händer saker under helgen.
Eller så är det att man skall börja nytt liv varje måndag....


Lunch med Ulf Ahremark, Ahremarks akupunktur på Hjortorpsvägen och min fd arbetskamrat i 11 år(han arbetade hos mig på Helheten förut) vi har våra små luncher där vi alltid har så trevligt. TACK Ulf lunchen var perfekt som alltid.


Dags att möta Helena Brinck som skall ställa ut på Helehtesmässan den 9-10 april på Kulturhuset/Folketshus i Örebro.

Konsthallen är så vacker...


Det pågick en utställning just nu...detta var massor av bindor.....vet inte vad jag tyckte om det inget vidare...


Den här var finare rivet papperscollage..helt otroligt...


Å så fin riktigt härlig faktiskt man blev glad!


Helena fick telefon...roligt att ses igen vi har har faktiskt bott ihop en gånng i tiden för länge sedan.....nu skall hon ställa ut på min mässa......


Sedan fick jag äran att köra Freddy till Skavsta för han skulle åka till Amanda i London. Belv ingen bild tagen denna gång.

Men jag körde förbi Läppe och hälsade på hos min gamla vän Eva.


Hon har en vän som hittar stenar som är något djur och så målar hon fram det hon ser....som denna kråka, helt fantastisk!


En liten groda.... jag blev helt kär i den.






TACK Eva för fika och en god stund hos dig och Göran.


TACK för idag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0