Det bästa med veckan!

Det har hänt massor massor av fantastiska saker hela veckan, det gör det alltid i mitt arbete. Jag får träffa så många olika "livs levande böcker" hela veckorna, ser hur homeopatin sakta men säkert läker människor till kropp och själ. Det är verkligen energin jag får tillbaka i mitt arbete, som kanske inte alltid är det lättaste...

Men en sak ett helt mirakel ett helt underverk har skett nu i 7 dagar....
inget inget kan få mig så glad och lycklig....


Nu säger jag det:

Isabella har varit torr hela veckan, hon har börjat med en ny grej att säga till när hon vill gå på toaletten för att göra både det ena och det andra......
Tänk så fantastiskt vilket under!

Jag måste verkligen tacka hela universum och allt som går att tacka med glädje !


Isabella mormor är så stolt....... mormors stora tjej......... här för att visa meningen och lycka i livet!

Till alla er som följer min blogg angående Bella.

Delad glädje är dubbel glädje!

TACK!



Rekommenderar alla att köpa filmen! Finns på cdon för 29 kronor!

Filmen är pecis som om Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0