Måndag den 23 maj Stockholm önskning och uppfyllelse

Var sjunde vecka är jag i Stockholm och ger konsultationer i Homeopati. Det är på begäran jag åker dit. Denna gång tog jag bilen upp och körde fram och tillbaka, det går fort och är lätt med gps i bilen, "hon" säger hela tiden hur man skall köra och jag är så tacksam för denna morsdagspresent från mina döttrar förra året.

Hela vägen upp satt jag och önskade mig en parkering utanför byggnaden där jag skulle vara. Jag tänkte nog minst 10 ggr samma tanke, för jag ville verkligen hitta en parkering mitt i centrala Stockholm.....
tro det eller ej men vad hittade jag när jag kom upp....

Ja jag hittade en hel tom parkeringsplats.....mina alla önskningar måste ha gått igenom, varje tanke skapade mig en parkeringsplats, eller vad hände.......

Jag sa TACK TACK TACK, högt och tydligt eftersom ett TACK ökar minst 64 gånger (och alla andra tankar oxå)

Synkroniseringen går fort nu, det är viktigt vad man tänker och önskar sig, för det sker direkt nu (enligt Mayakalendern)

Så passa på att önska dig från ditt hjärta nu........det kommer att bli så, vi lever i en väldigt spännande tid!

TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0