Praktikant Helenes sista dag och Birgittas födelsedag

Tisdag den 24 maj på Helheten. Idag var det Helenes sista dag på Helheten, nästan ett helt år har hon varit min praktikant och arbetstränat hos oss. Så sorgligt.......
Helene bjöd mig på lunch och så fick jag presenter......det var väl jag som skulle bjuda och ge presenter...men nu blev det tvärt om...


Helene till vänster och praktikant Maria till höger.
En mysig trevlig lunch i Helhetens kök.


En vacker ljuslykta och två små så söta änglar fick jag av Helene. TACK så fint!


Helene, jag önskar dig all framgång och lycka för framtiden, men mest av allt kanske jag önskar att du kommer tillbaka till oss.... TACK för alla insatser du gjort och ditt kreativa sinne, med varsam hand har du skött så många sysslor åt oss/mig, TACK!
En liten ängel svävar över ditt huvud, med en bergskristall så klar! Rena tankar för framtiden!


Så kastade jag och Amanda i bilen och körde till Ramsberg där vi hittade födelsedagsbarnet....
Med blommor och blader vi göra dig glader! Grattis trevliga Birgitta!


Faster Nina satt där och många fler som tyvärr inte kom med på bild.

Jag hittade kära Lena där... trevligt möte.

 

Ett stort sommartecken är att Birgitta har flyttat ut till sin balkong, och nu kommer hon att sova ute ändå till oktobermånad. Det är friskt och bra för hälsan.

 

TACK för en trevlig dag, mkt firande blev det idag,

TACK för en lyckad dag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0