SHR:s marknadsföringsmöte plus ny bok om tillfrisknade i Autism

Idag hade vi marknadsföringsmöte för SHR, Svenska homeopaters riksförbund.
En givande dag för att sprida homeopatin i Sverige.
Vi är en stark styrelse som nu verkligen har jobbat ihop oss som människor. Vi kompleterar varandra så väl.


Vi hade brainstorm på att försöka hitta en bra slogan till förbundet, Henrik Sand antecknade alla utrop för stunden.


Vi fick ner mkt bra tankar men inget var så där riktigt bra.......
så vi beslöt att gå ut och ta lunch, gå lite längre för att få med kroppen i vårt tanke arbete.


Vi gick till Rosengrens skafferi vid Museumet på Engebrektsgatan.


Vi var hungriga och hittade mkt gott och nyttigt att äta. Här ser vi Thomas Berggrens rygg, Hans Elvesjö som tuggar och Eva-Lis Nilsson från Sjöbo. Henrik var och hämtade mer mat.


Inredning var väldigt trevlig och tavlan var fantastiskt. Ernst hade gjort designen av tyget berättade Margareta Rosengren själv för mig, vi är gamla vänner från förr....


Margaretaha Rosengren står här till höger och fyller på fikat, det var verkligen ett fint nytt veg-ställe i Örebro. Men de som ville kunde beställa lite kallskuret kött för 15 kr extra. Bra med valmöjligheter.




Styrelsen tänker här bland pilatesbollarna.......alla tittar på flitiga, gulliga Henrik vid tavlan. Jag brukar kalla honom för gullet när vi mejlar.....



(champagneglaset visar att vi drack mangojos och käkade torkade ekologiska mango vid mötet)

Jag presenterade en ny bok som precis kommit ut av Susanne Davidsson, klassisk homeopat som skrivit en bok som heter Autism - ett nytt hopp!
Susanne är mamma till en pojke med före detta autismdiagnos, hon skriver om att en ny forskning indikerar att autism är en immunologisk och nervinflammatorisk sjukdom och detta betyder då, att autism inte är obotlig hjärnskada utan ett tillstånd som med framgång går att behandla. Susannes ambition har varit att skriva denna handbok för fräldrar för att dela med sig av sina erfarenheter kring alternativmecicinsk behandling vid autism.
För mer information om boken, välkommen att besöka:
www.autismettnytthopp.se där kan du beställa denna underbara bok.
Mitt akutapotek finns med där, Susanne ringde och frågade mig om hon fick ta med det i sin bok, och så blev det.
akutapoteket som står i boken finns även på SHR:s hemsida, www.svenskahomeopater.se en bra sida om Homeopati.

 
Thomas hade läst den och han sa att den var verkligen spännande om vaccinationer, kost mm

TACK Susanne för ditt tålamod och för denna bok, helt fantastiskt och som vi börjat säga i vår familj
- Bra jobbat Susanne!



Så fortsätter vi med tankar och brainstorm för homeopatins framfart....
Helt plötsligt så säger jag - Homeopatin är det bästa som hänt mig, förutom mina barn och barnbarn.

Alla bara vaknar till och så var vår slogan gjord:

Homeopati är det bästa som finns! Prova du med!

Vad sägs.... hur låter det ..
ge oss feedback eller kom med något bättre...
Vi känner nu på detta och funderar.
Vi beslöt att samla så många homeopater som möjligt från Sverige i tre-fyra grupper för att samverka med alla som arbetar med homeopati och kunna öka kunskapen för svenska folket vad homeopati är och vilka vinster det finns med en homeopatisk behandling.

Mkt mer fick vi fram som hoppas komma till nya nivårer och höjder för ett tillfrisknade på ett unikt läkesystem som är över 250 år gammalt och håller fortfarande.

Jag säger det igen, Homeopatin är det bästa som hänt mig förutom mina barn och barnbarn. Homeopatin är fantastiskt under dessa snart 20 år som jag arbetat som homeopat har jag sett så många fantastiska resultat, använt på mina kära och mig själv till full belåtenhet.
Homeopati är helt biverkningsfritt och självläker kroppen, även det du inte säger eller har tagit upp.

Länge leve homeopatin vänner!

TACK mina styrelse kamrater, tack mina läsare och tack för ett unikt medicinskt läkesystem som håller!


Välkomna att prova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0