Tankar från veckan som gått

Ja ibland får jag höra så mycket att jag tror att mina öron skall ramla av...
och jag bara undrar hur och vad vissa tänker med.....
en ung kille sökte mig för mkt diarrér, han berättade att de hade opererat bort hans tunntarm....
men det blev värre....
hur kan man bara tabort saker på unga människor? Det finns så många andra metoder att läka en tarm än att operera bort den. Jag blev verkligen ledsen för killens skull. Han sa själv att han inte hade tänkt så mkt utan litat på läkarna och att det skulle bli bättre.....men det blev sämre...vad gör de då, man kan inte operera tillbaka och få detta ogjort, det är som det är.
Nu får vi försöka hitta andra lösningar till bot. Jag skall ha killen bra så är det bara.  Det finns 364 lösningar på varje problem så något måste jag hitta.



En annan hade blivit opererad 11 gånger på ett år, för ett sår som inte ville läka, då opererar man mer och skär bort det fula och så blir det ännu svårare att läka......
hur tänker man då, 11 antibiotikakurerer på ett år...hur skall man kunna läka då?

Nu håller vi tummarna för homeopatiska medlen som killen fick.



Förgiftad kan man tydligen inte vara eller bli enligt skolmedicinen, så får man psykmedicin och så skall man gå hem och vara nöjd......?????

Vem vågar söka en läkare? Inte jag........

En fransman frågade mig varför heter det sjukhus, sjuksyster, sjukskriven osv
varför heter då inte läkare SJUKARE?

ja sa ja vad bra det kanske är ett bättre ord!

Jag skall verkligen göra mitt bästa och homeopatins bästa för att försöka hjälpa er.

TACK för homeopatin och dess tankegångar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0