Work Shop med Hans Thörn, Helmetoden

Så var det dags för den lärorika  Work shopen med Hans Thörn på Vinden.


Det blev fullsatt på kursen. Hans har skrivit en bok som heter Hel, det var den som lämnades med på mässbiljetten. Han har en hemsida som heter www.helmetoden.se om du är intressrad av att läsa mer.
Metoden går ut på att ha sin själ med sig och lösa upp blockeringar i hans pyramid som går att dra ut från hans hemsida.

Man kan inte läka sin kropp om man inte har sin själ med sig. Att tänka räcker inte...säger Hans Thörn.

 
Min gamla arbetskamrat (för 35 år sedan på Vena) Hans var med på kursen, det var jätte kul.


Här står Hans Thörn med sin penna och väntar på sitt svar...så spännande.


Hans ord från kursen:

Det tar ingen tid att vra närvarande....

Det är ej naturligt för vatten att gå den svåraste vägen.

Kontrollbehov är inget annat än en rädsla för att inte duga.

Allergier går fort att lösa upp. Elallergier är de svåraste att få till bot.

Sjukdomar är inget annat än olösta konflikter/blockering i Guds pyramid.
-----------------------------------------------------------------------------------------


Vi fick lära oss att lösa upp dem, så spännande och så enkelt!



Vi fick jobba två och två med våra frågor och svar, det var så spännande. Jag önskade i mitt hjärta att jag skulle få jobba med Hans och så blev det, Hans Thörn delade in oss i grupper och min önskan gick direkt in i Hans huvud. Vi hade verkligen en intressant stund. Det var lärorikt.




Hans Thörn kommet tillbaka och har privata konsultationer den 13 och 14 juni, tror att det finns några platser kvar . Han är redan fullbokad två andra dagar som han kommer till Örebro, men nu har vi satt in två extra dagar.
Hans finns på facebook och skriver sina sanningar där, ansök om att bli vän med honom.

Han kommer även ha en work shop till i slutet på augusti 29-30, hör av dig om du är intresserad.

Sedan blir den coachutbildning den 6-8 sep om ni är intressrade.


TACK för spännande dagar!
Att hämta hem sin själ var så spännande, att lösa upp blockeringar gav effekt direkt. Jag kom hem i själen!

TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0