Maja om Homeopati 24 okt-11

Maja Malmgren, 74 år, Lekhyttan

 

- Jag har fått jätte mycket hjälp av homeopatin!

För tre år sedan fick jag problem med hjärtsvikt. Kom in till sjukhuset och fick massor av olika läkemedel som jag inte alls tålde, blev jätte sjuk. Jag sökte hjälp genom homeopatin och blev helt återställd i mina besvär.

 Har även fått hjälp med sår som inte läkt på mina ben.

För ett tag sedan fick jag väldigt ont i mitt ena knä, doktorn sa att det var utslitet, jag sökte hjälp av homeopati igen och blev helt återställd i mitt knä.

Jag tror och vet att homeopatin fungerar och vill på detta vis göra mitt bästa för att föra fram homeopatin mer i Sverige.

 Prova själv!

 Alternativ Praktik Helheten, Norra Grev Rosengatan 3 Örebro. www.helheten.net

TACK Maja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0