Sofie 15 år!

Sofie 15 år, Örebro

 

Homeopati har hjälpt mig med massor av problem.

Den har botat min ”sova borta rädslan”. Det är så skönt att jag vågar sova borta nu.Har även haft en gammal knäskada som ingen har kommit till rätta med, varit hos läkare och sjukgymnaster osv.
Fick sluta som simmerska på grund av min knäskada. Nu är jag tillbaka som simtränare.

Dessutom försvann min astma helt på köpet, sökte inte ens för den, men nu är den borta. Behöver ej längre ta mina mediciner. En annan sak som blev en stor förändring är att nu är mina fötter varma, jag har alltid haft så kalla fötter och frusit om dem jämnt, t o m sovit med strumpor på.

Min mens har blivit betydligt mindre och nu har jag mkt mindre ont.

Nu har jag gått kurs i akutapoteket och kan ta de medel själv vid behov, i morse cyklade jag omkull och naturligtvis hade jag arnica i ryggsäcken!

Alternativ Praktik Helheten, www.helheten.net, Örebro

TACK Sofie du är en riktig liten pärla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0