Helheten fyller 18 år den 1 oktober varmt välkomna att ta livskortet!

1 och 2 oktober Helheten fyller 18 år, kom och ta livskort, besikta dig mm!
1 okt Kom och få ditt LIVSKORT, vi kommer att göra små korta besiktningar av din inre och yttre hälsa, samtliga terapeuter har pris 100:-/per styck på din hälsoanalys. mer info senare. Våning 2-3
Livskort välj minst 4 st "besiktningställen"
Theta healing, känslo/tanke blockeringar, 20 min 100:-
NLP- situationsanalys, 20 min 100:-
TCM puls och tunganalys, 20 min 100:-
Livshjulet, tanke och känsla, bild på livet - 20 min 100:-
Kroppskoll- 20 min 100:-(Bowenterapi)
Iris, ansikte och tunganalys, 20 min 100:-
Muskler och ledbesvärskoll, 20 min 100:-
Scio- frekvenser från hela kroppen, 20 min 100:-

15.30 avslutas dagen med en inre resa med Raphael Mabo, kostnadsfritt.
2 okt prova på behandlingar till reducerade priser.

2 okt Kostnadsfria föreläsningar våning 1, Kraftenslokal
10.30 Barn och mat, Cia
11.15 Lycka, lycklig? Irén Svensson-Nylén
12.00 Vad säger Mayakalendern? PO Sandström
13.00 Tidigare liv/ regression, Raphael Mabo
14.00 Kvinnan mitt i livet, Eliisa Andrén
15.00 Helmetoden, Hans Thörn
Café-servering och utställare Fritt inträde
De första 100 som anmäler sig kommer att få ett presentkort värde 50:- på valfribehandling hos Helheten . Anmäl dig för vi har begränsade platser!
Ni som inte han göra klart ert Livskort kan fortsätta denna dag.

I övrigt kommer det att finnas prova på behandlingar till reducerade priser.

2 okt våning 3, Klangmeditation kl 14.00 med Annica Lynton, kostnad 150 kr en timma.
Klangmassage är en stillsam men kraftfull behandling där du totalt kan slappna av och resa inåt i dig själv med hjälp av de läkande klangerna och vibrationerna från de Tibetanska Helande Skålarna.
Du ligger påklädd med en filt över dig.
Skålarna sätts på olika platser på  och runt din kropp.
När skålarna slås an skapas ljudvibrationer, klanger och övertoner som både stimulerar och synkroniserar harmonin och livsenergin i din kropp.
Vibrationerna går djupt in i kroppen, ända ner på cellnivå.
På detta sätt får mer än 100 biljoner celler, som är kroppens byggstenar, en mjuk och mild cellmassage.
Alla ljud påverkar nervsystemet som i sin tur påverkar varje cell.
Skålarnas vibrationer är lugnande för nervsystemet som  lätt kan komma i djup avslappning samtidigt som det får ny kraft.
Först jobbar klangerna på att frigöra gamla  blockeringar - både fysiska, mentala , emotionella och själsliga, sen erbjuder klangen en ny struktur.
Klangmasagen knyter an till de urgamla kunskaperna om klangens helande och läkande verkan, som stimulerar dina egna självläkningskrafter.

Anmäl dig redan nu 019-100908 varmt välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0