Härlig dag i Örebro Stadspark i fredags 7 sep-12


Välkommen in i Blomsterparadiset här kommer bilder för att hämta kraft och att se att nautren är fantastisk!
NJUT!
Solen stod högt på himlen och luften var klar och ren!
 

Härligt sprakande färg...
 
från rosenlunden, hela hav med rosor......
 
 
 
 
Statyn Balans av Rickard Brixell
Thoma DiLeva sa en gång på en konsert, att man skall aldrig söka balans utan att man skall söka harmoni......
i blans finns två krafter som drar varandra, i ordet harmoni finns bara ett lugn....något att tänka på när alla strävar och pratar om balans.....
 
Som solar som sträcker sig mot solen......
 
Kraftens färg bara ökar ju längre tid man tittar p å den, sug in.......
 
 
Min Amanda var där för att fota en serie med Ellen modellen, mitt bland all prakt. Amanda har sytt upp kläder av gamla gardiner som folk har slängt...det är miljövänligt och helt fantastiskt! Mer arbeten och foton av min Amanda kan du se på http://www.amandaasp.com/
 
 
 
 
Häckar klippta som djur, här min ekorre, mitt kraftdjur!
 
Hoppas dessa vackra blommer gett dig en stund att njuta till!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0