Nu är jag här igen!

Jag har inte haft varken lust eller tid att blogga, men nu kommer hösten och det känns skönt att få krypa in lite och tända ljus.
Idag har jag haft alla mina flickor och barnbarn hemma på söndagsmiddag. Det är alltid lika roligt när de kommer.
 
Förra söndagen var jag hemma hos en vän Ulla och fotade aconitum, min mormor lärde mig att det är "två duvor i en vagn"


Visst är den fantastisk!

Aconitum, Stormhatt
Chock, rädsla och panikångest. Influensa och förkylnings, lunghinneinflammation, sjuk av kyla.Vit i ansiktet när förkylningen bryter ut, känner sig ruggig och att något håller på att hända i kroppen





Echinacea Purpurea (Röd Solhatt) känner väl alla till bra vid förkylningar.
 
Ha den bästa hösten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0