Amanda hemma igen några få dagar som gick som två timmar...

När jag var i Falköping så kom Amanda hem för några få dagar. Gustav vår prins hämtade Amanda från Skavsta tillsammans med Alva och Freddy den andra prinsen i familjen.


När jag kom hem var det fullaktivitet i köket, My Amandas vän var här och de var så glada att mötas.


De andra systrarna Sophia och Alva hjälpte varandra att slinga håret, det var så roligt de såg ut som mina bäbisar igen......vart tog de vägen.....


Torsdagskväll var det kalas hos Ulla-Karin som fyllde 25 år.....min bror till höger.


Det var så roligt när vi kom, Sophia var redan där med alla barnen och många många andra oxå. Bella kände igen mig direkt och drog in mig i ett rum och ville stänga dörren, hon ville ha mormor för sig själv. Bella tycker inte om för mkt ljud och folk. Jag blir glad när Bella blir glad, här vill hon spela spel på min mobiltelefon. (ej iphone).


Amanda lekte hela tiden med de små barnen...Maja var jätte glad och lärde sig snart göra peace tecknet...


Maja, Mille och Texas, de små fann varandra.


Här visar Maja sitt peace<3


Så sööt, Johnnys barnbarn.


TACK för en trevlig familjekväll i Vintrosa.

TACK Ulla-Karin för allt gott som serverades.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0