Julmarknad i Repris!

I dag hade vi julmarknad igen och porten var öppen så det kom gäster och handlade och tittade på våra metoder.


Glada besökare kom!



Vi bjöd på pepparkakor, vanliga, fullkorn och gluten fria, glögg, nonstops och skumtomatar.....
När jag tände 4:e ljuset så fick det hel spel, tänkte inte på att man inte får fira i förskott, släkte det genast det var tre ljus som skulle brinna. Det fjärde ljuset visade mig det tydligt med stor kraft, lågan blev enormt ilsken.


Margareta vår stamgäst, tror inte att hon missat en enda gång som vi ordnat något.
Toby Gunn, får Bowen terapeut.


Lotta var där med sin scanner apparat..... hon kommer att jobba på Helheten på tisdagarna så man kan boka tid för att gå igenom sin kropp. En väldigt intressant apparat faktiskt.


Du kan gå in och läsa mer på: http://www.aktivanalys.se/ 
apparaten måste vara väldigt bra för Lotta blir bara vackrare och vackrare för varje gång jag ser henne.
Vilken tjej, ni som såg "gatuprataren" i dag har Lotta textat men så är hon utbildad dektoratör oxå. Vilken tillgång för oss på Helheten!!!!!!! TACK Lotta missade säga det ikväll , jag kom knappt ut ur rummet på hela kvällen.


Toby visade den spännande metoden Bowenterapi, en mjuk spännande metod som får kroppen att tänka själv.
Mkt mer behaglig än kiropraktik och naprapati. Dessutom tror jag faktiskt att den är bättre för kroppen.


Hypnoterapeut (fick lära mig idag att det inte skall vara något s i) Monika Runesson fick gäster som var nyfikna på hypnos. Spännande ämne.... välkommen Monika det skall bli så roligt att få samarbeta med dig!
Hon har verkligen gjort så fint i sitt rum.


Monika har en jätte stor bild av en indian i sitt rum, som vakar med vishet över rummet. Den tavlan är verkligen mäktig. Det känns så bra att vara där inne! Monika börjar efter helgerna på Helheten. Håll utkik kommer snart lägga in henne på vår hemsida om hennes metod mm. Ni bloggläsare fick veta före.......
ni får extra bonus från mig!!!!


Vår djur homeopat Helena var där, vet inte om någon pratade djur med henne, men hon sålde även alovera produkter och själv köpte jag den bra tandkrämen och cerat till flickorna.
Helena är en pärla och är det så att era djur mår dåligt kontakta Helena, hon har visst gått och lärt sig dur kommunikation oxå, så hon kan få in hur ditt djur mår och känner, spännande!!!!!

MOTTAGNING: Djurhomeopati, Västra vintergatan 132, Örebro
Du är alltid välkommen att ringa 070-300 65 83 för rådgivning och akut behandling i möjligaste mån.

dessutom väldens bästa email adress: [email protected] 

Irina lika glad som alltid, hon har bänkarna som masserar, ger infrarött ljus och det är 5 behandlingar i ett. ett måste att prova faktiskt... just nu är det 150 kr rabatt, kanske något för julstressen???
Det är verkligen kul att få lära känna en tjej som Irina, hon kommer från Urkraina och jag har aldrig känt någon från Urkraina förut, det är så spännnade. Dessutom är hon så glad och trevlig och korekt person...... du kan lita på Irina, jag lovar! Kom och besök hennes bänkar, man blir längre och pigg!!!!!!

Kroppsbehandlingsb_200.gif
Bra för vad?
 Stimulerar organismen att arbeta i en normal rytm.
 Stoppar tillväxt av skadliga mikroorganismer och celler.
 Hjälper vid akuta ryggbesvär
 Korrigerar ryggraden och korsryggen.
 Frigör klämda nerver.
 Idrotts och arbetsskador.
 Kroniska sjukdomar
 Stress, depressioner,
 Metabolismrubbningar.
 Förhindrar utbrändhet, gör att stela, spända muskler och leder mjukas upp.
 Blodcirkulationen kommer igång. Kroppen och sinnena upplever lugn och harmoni, avstressning.
 Människor som använder massagebänken Vigen Top& Top VG- 9 000 regelbundet har betydligt mindre risk att drabbas av förkylningar och influensa under den kalla årstiden.
 På grund av förbättrad blodcirkulationen i ryggraden och bäckenområdet minskar gynekologiska och prostata besvär, åderbråck.
Infrarött ljus, som hjälper oss när solen saknas


Homeopaten är alltid på jakt efter det rätta ämnet, rätta medlet som kan ändra hela ens liv till både kropp och själ.
Det är så många som blir så förvånade över att deras tankar ändras vilket ämne de  äter. Jag vet, för jag manupulerar med mig själv, jobbiga tankar är jobbigt att leva med. Livet skall vara lätt och rätt, njutningsfullt och det pågår nu!!!!

TACK till alla ni som kom ikväll, kanske var det bloggen som gjorde att det blev folk på Helheten ikväll, tyckte att jag såg att det var en hel del läsare där från bloggen.  Tyvärr han jag inte fota ER alla, men det får bli nästa gång.
TACK till ni som arbetade, vi är ett bra team och det känns som min familj.......

TACK till läsarna och tack till hela alltet......
kram






Kommentarer
Postat av: Malin Engström

Hej Irén! Jag lyckas alltid missa när det är träffar/marknad/etc... måste vara för att jag mår så bra just nu. :)

2009-12-17 @ 13:19:49
Postat av: Yvonne

Vad fint ni hade gjort på Helheten denna kväll.Och som jag alltid sagt man blir så glad av att vara på Helheten.

2009-12-17 @ 19:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0