Häftiga händelser och positiva läkare

Ibland funkar saker och ting snabbare än man kan tro, förra veckan så satte jag mig och tog tag i att skicka ut påminnelse till personer som hade fakturor hos mig. Jag sände iväg alla på onsdagen och redan på torsdagen kom en inbetalning in...det var snabbare än ögat, dessutom hade räkningen legat här hemma i två månader....så när jag började aktivera tankern på personen så hade han gått och betalt räkningen innan påminnelsen kom.......han ringde mig och vi skrattade högt och förstod att jag behöver bara tänka på honom så känner han att han skall betala pengar till mig...det var lite roligt faktiskt!
En annan sak som hände samma dag var att jag skulle logga in på pluskontot och hittade inte inloggningsuppgifterna....alla dessa uppgifter det kan göra mig galen......brukar ha samma på alla, men i detta fall hade man fått uppgifter från Nordea. Jag kom inte in ...blev lite .....hmmmmhmmmm så vänder jag mig om och hamnade i min säng..   då låter det lite konstigt under mig och jag känner där låg det ett kurvert och vad var det i det.................................... jo det var mina inloggningsuppgifter från Nordea.....hur länge har de legat där och hur hade de kommit dit? Saker och ting händer bara.....spännande!

I veckan som gått bara två dagar men den känns faktiskt längre, har träffat så många olika människor redan. En man som går hos mig som har otroliga höga kolesterolvärden, och han kan inte äta läkemedel längre för han blir helt utslagen. Hans läkare är väldigt positiv att han går hos mig, nu hade han varit där hos honom och berättat att han mår så mkt bättre att han t o m skall börja arbetsträna efter 5 år......läkaren var så förvånad....och thuja lm6 hade han aldrig hört talas om, men han tillade att vad du än håller på med så fortsätt så här bra värden har du inte haft på 10 år.........gissa om jag blev glad, ja vi kan säga att alla blev glada. Rolig nyhet! Skulle sägas på aktuellt eller hur?

En annan besökare hade oxå berättat att hon blivit bra på apis för sin läkare, han hade sagt att homeopati kan göra underverk, han hade träffat flera som hade fått tillbaka sin hälsa genom homeopatin, var det inte fantastiskt? Det är verkligen glädjande att saker och ting börjar luckras upp på vissa områden vad det gäller homeopatin. Många vågar inte berätta för sin läkare att de går hos mig, men endel är verkligen tuffa och säger t o m vilket medel de ätit. KUL!!!!



Man kan alltid klia varandra....(homeopatin och skolmedicinen????)

Alva blev lite snorig igen, jag gav henne en lymfosin burk innan jag gick, nu kom hon och sa att hon var helt bra i näsan, hon hade ätit upp hela burken.....inte plasten men alla tabletterna........vilken effekt, hon var så trött på sin näsa att hon tagit nästan var 20:e minut hela dagen....... lymfosin är kroppens sopkvast medel och är väldigt bra för lymfan, städar undan det mesta....

Nu är det läggs dax..........

Tänka aldrig samma tanke två gånger...välj en annan tanke!!!!!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Visst fungerar Homeopatin både på djur och människor.Det har vi verkligen bevis för hemma hos fam Persson.

// Yvonne

2009-02-25 @ 18:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0