Helgen susat förbi...släktmiddag i repris!

I fredags var det dags för spa-behandling...å vad skönt jag fick peeling med aprikoskärnor, blev insmörjd med vit choklad och vanilj, jag luktade som en karamell!
TACK Tina!

Min personliga spaa-terapeut, tack för en underbar fredagseftermiddag, inget går upp mot detta!

Fredagskvällarna har vi alltid som myskvällar och jag tycker om att titta på idol.

Lördagen tillbringade jag med att leta efter anteckningar som jag gjorde på DCG-kongress, jag skulle skriva i Homeopaternas tidning och hade tappat bort mina egen anteckningar. Närj ag städat en hel hylla och sorterat varje papper i olika kategorier, så hittade jag en påse som stod bredvid skrivaren och där låg dem.
Artikel tog 9 timmar att skriva....så var den dagen gjord. Satt hela lördagskvällen med den.


Mikaela och Amanda skulle ut......



Så kom härliga söndagen och vi hade bestämt att vi skulle köra en repris ute i vårt hus med söndagsmiddag.
Nu blev det hela min familj, och mamma och Elzy.


Vi blev tolv personer......


Vi fyllde rummet med ljus och glädje!


Andra var lite trötta och ville vila lite....





Det är så underbart att höra barn och barnbarn att skratta......vad kan vara nyttigare???



Bellisen var på ett strålande humör......


Populärt att prova skor......mostrarnas kängor...


Mamma vill inte vara med på bild..... men jag tog ändå...



Det blev lite kortspel i väntat på kaffet...



Elzy ville titta på sport...vet inte vad det var men jag ser att Gustav och Alva har fötterna på bordet....
hos oss gör alla som de vill...... men vi trivs tillsammans! Roligt att ungdomarna vill vara med på släktmiddagar..


I hallen lektes det björnen sover, det var så roligt att Bella gillade att leka om och om igen, hon härmade Amanda och Maja hängde på!!!


Maja är överallt en liten kvick tjej som alltid är på bra humör!


Bella skrattade så mycket, sällan har jag hört henne så glad, här hänger hon på Amanda.
VAD KUL!!!! Jag blir lycklig av att höra Bella skratta!


Vi hade som vanligt gäster med oss från andra sidan, är hänger det orbier lite överallt, ett kort hade sju st, och lägg märke till att de är på samma ställe som förra helgen. Kanske det var Dora, pappa och mina andra mostrar...vad skall man tro? Vi hade ljus tända på spisen för våra kära som vandrat vidare och det verkar som de gillar spisen?


Maja har börjat med något nytt hon håller sina armar rakt upp och springer, jag vet itne vem hon härmar???
Det är en aktiv tjej med mycket vilja och lär sig så snabbt så snabbt, hon är bara 1.5 men förstår det mesta...barn blir verkligen mer och mer och mer......


Alla mös och mös.....alla hade ett leende på läpparna går inte att låta bli när Bella och Maja springer omkring och skrattar....( en orbie hänger i taket och ler)


Några försökte göra sig så fula som möjligt men är vacker ändå.....
Gustav lär oss att vara livsnjutare, tack Gustav!


Vackra Sophia lär oss tålamod och visdom! TACK Sophia min sköna!
Du är så vacker, det fullkomigt strålar om dig! Vem bor i din mage?????


Maja var djupt imponerad av mina vättar som satt i hallen, hon tryckte på näsan och försökate få upp mössan för hon ville säkert se ögonen.....

Nu skall jag gå till korgen, en ny vecka väntas!

Ljus, kärlek och kraft till er alla och veckan som kommer!!!!!



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Spännande med orbie. Tror att de tycker om att kunna se er tillsammans därför vill de nog vara vid spisen, vet inte......bara en liten känsla........

2009-11-23 @ 17:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0