Falköping + Tina är frisk nu!!!!!!

Igår arbetade jag i Falköping, det är fantastiskt där och jag har så bra backup. Ingegerd servar mig med underbar mat fika mm Tåget dit mötte jag en man som blev arg på mig för jag pratade i telefonen. Han tyckte att jag störde hela kupén, men där satt andra och pratade och det var massor av aktiviet, jag bara sa att det finns tysta vagnar och att han skulle få vara med på min blogg.....så ny har jag skrivit om honom.... mer tid vill jag inte lägga på en arg man.
I Falköping kom jag människor så "nära" det blev en sådan kontakt med alla och jag kom rakt in i deras liv och såg tydliga mönster varför de blivit sjuka.... så intressant!! Tyvärr kan jag inte dela ut allt som jag får höra och vara med om. Kanske tar upp något fall en helt annan dag så man inte kan härleda besökaren.
Jag hann att gå ut en promenad så här såg det ut:

Om ni tittar noga så långt bort ser man massor av svanar, de brukar landa här innan de ger sig i väg söder ut...de lät jätte högt, undrar så vad de sa.....


Gick förbi ett sådant underbart litet torp....gräsmattan var verkligen grön!


Här uppe jobbar jag, gården från ett annat perspektiv.....roligt att vara ute på landet!

Idag hade jag gjort ordningen en födelsedagspresent till en Barbro som fyllde år förra veckan. Jag hann ej gratta henne så jag tänkte att jag gör det när hon kommer till mig. Hon har gått hos mig i 15 år.....på massage!
Så gjorde jag trevligt i rummet och la fram paketet....hon blev så paff....och hon sa men Irén jag har inte fyllt ännu, jag fyller om tre veckor....men sa jag vad bra för en gångskull så är jag ute i mer än god tid!!!!!
Jag gick och funderade på om jag skrivit fel eller vad som  hänt då slog det mig att det var fel Barbro som jag tänkt på  och den som har fyllt kommer i morgon.......så då fick jag springa ut på lunch och köpa en ny present.....så nu har jag en ny tills imorgon lika dan....
Det är inte så lätt jag har tre Barbro som går på massage och lika underbara är de alla tre. Nu måste jag börja skriva ned efternamnen.... men det blev bra ivarjefall förutom att det blev en hel del stress på lunchen.
När jag kom till affären kom jag på att jag inte lagt i parkeringspengar, sprang tillbaka till bilen la i pengarna och spran till banken och tog en nummerlapp....då upptäcker jag att jag har även parkeringslappen i handen så fortfarande står min bil mitt på järntorget utan betalning. Hur slut får man vara?

Jag har köpt en ny telefon idag en lika dan som förut fast rosa, dessutom erbjöd han mig en minidator så nu kan jag blogga från tågen och överallt(menhar inte fått den ännu...) det skall bli kul!


Underbart fönster på en lada....

Ikväll ringde Tina och var så glad hon hade glädjande besked. För några veckor sedan kom hon till mig i röd klänning för att fira att hon var frisk! Trots att hon hade en operationstid dagen därpå...jag firade med henne och hon gick till operationen och sa att hon var frisk och ville ta ett nytt prov, sjuksköterskan blev lite sur (eller rättare sagt mycket sur påTina och ville utföra operationen som var sagt naturligt vis). Har man en tid för operation så måste man opereras annars är det oansvarligt hade hon sagt.
Tina var så fast att hon hade blivit frisk från sina cellförändringar (grad 3 då det måste opereras).
Ikväll ringer Tina och berättar att cellförändringen på nya provet som hon fick tjata sig till var nere på 1 och då behövs inga operationer längre.....
Tänk om hon hade opererat sig som de ville där nere...då hade det varit helt i onödan!!!!!

GRATTTIS GRATTIS GRATTIS Tina vad underbart, men vad vi har kämpat och vad duktig du har varit. Nu är allt äntligen över, tre långa eländiga tråkiga hemska år är förbi!!!!!! TACK vare din envishet så har du blivit frisk! Det gäller verkligen att bestämma sig!!!!!!

Du var ju redan glad i fredags när jag fick behandlinga av dig......
det lönar sig att vara glad, bli aldrig mera rädd!!!!!!!!
Jag skall skriva in din fantastiska historia nu i en egen bloggsida om dina hästar. Det verkar som att allt bara löser sig nu, du är inne i "the flow" och jag tycker verkligen att det är din tur! Lilla söta Pulsatillan där!!!!!!!


Såhär trevlig såg Johannes ut som ordnade min nya telefon och allt möjligt åt mig så att livet skall bli lättare
och billigare för mig. TACK Johannes!!!!!
Nu får jag en ny telefon, en ny liten lapptop och billigare telefonräkningar och mindre månadsavgift än den förra telefonen.....vilket kap! Allt är rosa....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0