Det homeopatiska akutapoteket i Kalmar 24 sep!

Det är alltid lika trevligt att komma till Kalmar, det är något visst med staden och människorna. Vi blev 11 på kursen och det var kul. Anne-Marie Hultman erbjöd sin praktik så vi kunde vara där. Vi använde massagebänkarna som bord och det funkade bra.


Ellinor, Frida, Lotta, Robbin och Ulrick


Gunvor, Lena, Eva och Anita från Öland.


Marie


Anne-Marie som har Smärt och Allergikliniken i Kalmar.


Konstnären Janny Nyström kommer från Kalmar, här har hon bott.
Ni vet hon som målade så underbart:



Det var en trevlig och rolig kurs, vi skrattade en hel del och jag fick mejl efteråt att den hade varti inspirerande.
Så här såg det ut:
Hej Iren!
 
Tack för mysig och innehållsrik kurs som vanligt. Du sprider inspiration!
Ha en trevlig helg! Kram Anita

TACK Anita du är så gullig!


Jag fick följa med Lotta hem och sova över där eftersom inga tåg gick hem på
kvällen. Här är Sofia, Maja och Lotta.


Hos Lottas familj fanns ett rosa skrin i köket, jag trodde att det var ett bröskrin, men Lotta öppnade
det så fick jag se att det var hennes medicinskåp!!! Det var härligt att se!!!


Sofia och Maja i Sofias fina rum!


En otroligt vacker kristallampa hängde i matsalen.


Pappa Bengt ville inte vara med på bild....... vilken snabb, effektiv man, han är snabb i allt han gör
kan det vara en Nux vomica?


Flickornas Barbies sattes upp på rad, klart att de måste få vara med på bloggen.

Det fanns en bäbisdocka som var precis som en "riktig" bäbis.....
Den var så mysig att hålla i..





Flickorna i Majas rum, där jag fick äran att sova.




TACK familjen i Söderåkra för en trevlig stund med er och att jag fick sova hos er.
Det var så roligt att få se ert vackra hem!
TACK Bengt att jag fick lifta med till Kalmar!



TACK Sophia som hämtade mig vid stationen i Örebro.
Så här såg det ut hemma hos Sophia, Tommy har tagit över barnvagnen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0