Stockholms turné start Hälsans Hus, Amanda och limousinerna

Hållå, här rinner dagarna iväg. Vilka underbara dagar i både väder och upplevelser jag haft.
Var på Hälsans hus och hade Grundkurs i Herba plus, utrensning med örter i onsdags.


Jag åkte Lindbergsbuss upp kostar bara 100:- det är ett bra pris.


Här är kursdeltagarna när vi äter på Hermans i samma hus.
Hermans är den bästa veg resturang jag varit på!
Fjällgatan 23 b på södermalm om du skall hitta dit!


Här är den härliga maten...mums



Härlig terass med Söderns finaste utsikt!





Efterrätter har de oxå, lite nyttigare än på andra fik!


Stockrosor mina favorit blommor...
Vi hade en trevlig dag på Hälsans hus. Dagen gick ovanligt fort
och då måste den varit bra!
Tog en taxi till Tyresö där jag skall ha Homeopati kurs och ta emot besökare.

Amanda var i Göteborg, hon hade blivit hämtat av en limousine för hon skulle vara värdinna till de som hyr ut
limousinener. Någon frågade vad Amanda arbetar med:
hon går på gymnasiet, arbetar på ett mediaföretag, hon har modell jobb, hon är en stor bloggare mm

Nu var Amanda på https://www.eventdagarna.se/app/attendee/default.asp?projectId=720 för att göra reklam för
Limousinuthyrning.
Några bilder:

Här är Amanda i limousinegaraget, vid hennes högra axel står en Hummer som hon  åkte hela vägen hem i...




Amanda mitt hjärta, vad du får vara med om mycket, men du måste spara något
eller vad har du tänkt dig att mamma skall ordna när du tar studenten?
Häst och vagn? Flakmoped eller ??????

Har ni köpt nya bröllopsguiden då kan ni hitta Amanda där, här är ett smakprov:




Då kan mamma undra vad skall du ha på dig när du gifter dig?
Och en sak till räknar du med att mamma skall betala din bröllopklänning??????
då måste jag börja spara nu.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0