Sophia 28 år den 22 aug -10, Grattis!

Sophia hade skickat mig ett mms på en lampa som hon önskade sig, hon sa att hon hade önskat sig den i flera år.....och vad gör man inte.....jag åkte raka vägen och köpte lampan, Kartell bourgie, den finns i varje inredningstidning sa hon. Jag hinner aldrig titta i någon sådan tidning, men jag tog med min mor i lördags och åkte till lamplagret och inhandlade denna något kostsam lampa...


Amanda hade naturligtvis massor av presenter från London..(själv kunde hon inte närvara...) Men Amanda hon gillade allt som du hade gett henne och det var hur många presenter som helst......sjukt många paket faktiskt....
jag förstår att du inte har råd att ha mjölk i kaffet....


ÅÅÅÅ så många fina örhängen, stora som Sophia gillar....

Alva hade gjort ett presentkort och i det var ett kort när Sophia var 14 år och Alva 3 år tror jag....
Presentkortet innehöll en systerdag, en middag som Alva skulle laga och bjuda på och sedan en biokväll....mysigt!!!


Maja fick en målarbok av min mamma som var med, Maja gillade den väldigt mkt.


Lampan blev placerad direkt....ett väldigt behagligt härligt sken ingav den.....


För din skull Amanda, så här såg lampan ut..... t o m mormor gillade den.....vad tycker du?


Mille var glad.... vilken lite sprallig glädjespridare....



Pappa och dotter i lilla soffan.....


Kan jag få spela Tom undrar Maja till gammel moster envisades Maja att säga till Alva. Vi sa ju gammel mormor osv så helt plötsligt blev alla gammel.....



Det var fler som ville titta in i Alvas iphone.... Mille hade fått på sig pyjamasen...så mysigt!

Vi saknade dig Amanda men någonstans ivåra hjärtan är du alltid med oss.

TACK för en fin födelsedagsmiddag även om det inte blev så många kort tagna.....
vi åt tacos Amanda om du ville veta.....


Ha en underbar dag i morgon, det blir en bra dag för oss allihopa!!!!





Kommentarer
Postat av: mandy

ååååå älskar lampan!!!!!!!!!

jag vill också ha en! sen drömmer jag om ett köksbord som ser ut så, med stolar... i plast? eller vad de nu är..



vad kul att hon tyckte om presenterna,

köpte dem innan jag blev pank!!!!!;)

men nu rullar ju pengarna in!



saknar er så <3 tack för denna snabba update <3

2010-08-23 @ 00:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0