Morsdag!

En strålande vacker dag blev det idag. Vi firade MORSDAG i Runnaby. Vi gjorde knytkalas och träffades där Christians mamma, mormor och Vidar, Sophia, Maja, Mille, Amanda, Freddy, Johan, Alva, min mamma Doris, Elzy och jag.
Vi var ute hela eftermiddagen det var verkligen en strålande dag. Efter denna vinter njuter alla av sommarvärmen.


Maja hade sitt eget bord, Amanda gjorde henne sällskap där.


Det var roligt att Elzy och mamma kom, det brukar inte gilla när det blir för mkt folk som de säger..




Amanda och Freddy lekte mkt med Maja och hon var överlycklig förståss.


Morsdagstårtorna fick stå i skuggan, Maja hade redan varit där....


Mille han låg i vagnen och skrattade.....han har blivit så stor!







Några behövde vila lite middag, Katten Tommy passade på oxå.


Mille han snackar med sin farmor.


Tommy blev lite manisk i min väska, det är många katter som gillar lukten av mina eteriskaoljor. Jag förstår katterna, jag kan inte heller vara utan dem.


Jag blev jätte glad, fick en GPS till bilen av de mina. Nu skall jag äntligen börja hitta. Vi åket till Blombergshus och "hon" förklarade hel vägen så vi kom dit. TACK Johan och mina tjejer, den här behövde jag verkligen!!! TACK för en fin morsdag! Min lilla vakthund i bilen kommer att vakta den!
Gustav fick vara hemma och städa eftersom han hade 20 års fest igårkväll, GRATTIS än en gång till Dig Gustav!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0