Julförberedelser i Stadsträdgården!


Jag var till Stadsträdgårdens ekobutik och hittade lite roliga saker.


Dinkelpepparkakor, mandelskorpor, chokladkalender, glögg mm ja Britten hade verkligen dukat upp för jul!




Så har vi dessa spännande adventskalender teer, vi har dem i väntrummen!


i växthusen stod det massor av julstjärnor....hela hav.......inget jag personligen köper de är väldigt giftiga och så vet jag inte vad jag skall göra av dem efter jul, jag har svårt att slänga blommor som lever.....de kan väl inte bara finnas för en enda jul....vilket liv!


Men jag måste säga att jag stannade upp och bara betraktade skönheten, så lika de var och det var mäktigt att se alla julstjärnorna!


Jag hittade en så gullig julbock.....


Oj oj här tillverkas kransar på löpande band......


Jag var bara tvyngen att betrakta dessa flinka händer och hur fort gick det inte, tack tjejerna att jag fick vara med en liten stund och fota oxå, jag fick även tillåtelse att lägga upp här på bloggen. Det luktade jul må jag säga!

Härliga tider härliga dofter, skog och jul!

TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0