Familjemiddag, söndag andra dagen år 2011

Jag bjöd på middag......
saknade dig Amanda(men om man tittar riktigt noga så finns du med till höger om granen) och farmor du kunde oxå varit här....


men vad tittar alla på......


Jo det var Mille som for omkring han hittade en nyckel som han gärna ville prova var den passade.....
snabbare än ögat är han nu....



Bella fick smaka lite choklad som Maja lyckades hitta i ett skåp.....mums det är nog det bästa Bella vet....men tyvärr är det inte så bra för henne hon blir alldeles för pigg och får ofta svårt att somna då.
Hoppas det gick bra ikväll......


Det blev kaffe vid soffan.....


Maja var lycklig för den lilla chokladen...


Maja hade lagt tomtarna för att sova....

Ja Birgitta kom upp en sväng, precis hemkommen från vår farmor. Tyvärr Birgitta kortet blev inte så födelaktigt men jag tog inget mer ville ändå få med dig...förlåt vet inte vad du berättade här.....

 

TACK alla för ikväll en trevlig stund.... jag önskar er alla en god fortsättning på det nya året....

Imorgon blir en bra dag, måndag på jobbet..... ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: amnd

hahaha la maja tomtarna för att de skulle sova..haha, vad jag skratta när jag såg bilden:)

2011-01-03 @ 01:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0