må 3 jan- on 5 jan, ditt och datt

Äntligen måndag.....det känns skönt att komma till jobbet igen, jag tror att man mår bäst av tider och rutiner. Det känns som energin försvinner vid för många lediga dagar....visst är det skönt att vara ledig, men jag trivs väldigt bra på mitt arbete. Men den korta veckan som gick blev ganska lång för jag var på jobbet ca 10-12 timmar per dag, så det blev inget bloggande....

Jag hade flera arommassager det är ljuvligt att få men det är oxå ljuvligt att ge. Oljornas dofter påverkar naturligtvis även mig. Jag kan aldrig få nog av dessa oljor, jag bokstavligen älskar alla trots dessa snart 30 år som jag har hållt på med dem. Från början minns jag att jag tyckte att några luktade hemska, men nu tycker jag mycket om dem alla. Tina och jag har gjort två kurser till våren i armomamassage kika in på hemsidan angående detta om du är intresserad www.helheten.net.

På kvällarna har jag hållt på med Helhetens renovering.....det blir så fint! TACK Alva för design och all hjälp jag fått av dig. Vi är nästan klara till invigningen den 11 jan kl 18.30 då vi har presentation av nya terapeuter och våra fina lokaler, varmt välkomna!

I tisdagskväll när jag kom hem så stod Gustav och Alva och bakade pizza, det luktade så härligt och jag fick mat lagad när jag kom hem, helt fantastiskt gott och trevligt!
bilder finns på Alvas blogg: http://alvaasp.se/

Inte nog med det utan det hände även på onsdagskvällen när jag kom hem, då hade Johan Blomberg varit och handlat och lagat mat hemma hos mig, tack det var fantastiskt trevligt att åter få komma hem till dukat bord.....


Naturligtvis var Albin och Anna med oxå, vitlöksstuvad spenat mums.......


Till efterrätt blev det vaniljtee, mums....
TACK Johan för en härlig stund och väldigt god mat. Inte varje dag som jag inte behöver handla, bära hem maten och laga den......en underbar idee att komma hem till vänner och laga maten och bjuda på.....

Nu är jag ledig i några dagar, i morgon blir stora pappersdagen......
Det blir en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0