Måndagslunch på Vinden den 10 jan-11

På ljusfesten med Barbro Bronsberg fick vi dra lappar om vem vi skulle bjuda på lunch...
jag fick Maria från Livin.


Det var en lyckad lunch, märkliga var att jag hade tänkt kontakta Livin (vandrarhem och hotell) för SHR skall ordna ett seminarium med en erfaren homeopat ja väldigt erfaren nämligen i 40 år...Per Camitz, nu kom Maria till mig som har hand om marknadsföringen där och jag behövde inte ringa eller gå dit. Vilket sammanträffade att jag just fick Marias namn av 40-50 namn, det kunde inte ha blivit bättre.


Helene var med på lunchen och hon hade oxå en väv med Maria........tänk ingenting finns eller sker av en slump.
Vad spännande!



Melanine hade egen matlåda med sig ..... ingen vanlig matlåda så stor! Själv är hon så liten, men kanske det är hemligheten att äta mycket bra mat......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0