Begravning


Idag var jag och min familj på begravning, en nära, en mycket kär som vän avled den 2 juni.
Begravningen var otroligt vacker och mycket mycket känslosam. Över 100 personer deltog i detta sista farväl. Alla grät floder....


Vi beställde en bukett i blått med Aconitum i medlet för chock och att kunna släppa taget och gå till annan värld....
den var otroligt vacker. Vi tackade Tommy för alla underbara minnen vi har tillsammans med honom.
Vi skrev också att vi ses i Nagijala.....

Något som jag verkligen tror är att alla vi älskar möter vi igen, vi kommer alla från en ursprungssjäl/kraft och fördelas ut på planeten om och om igen, vissa är själsfamiljer och de möts alltid. I universum finns ingen tid.
Allt sker samtidigt i samma stund och meningen med livet är möten med andra människor som bekräftar livets underbara stunder.

Jag säger bara tack Tommy för alla alla härliga, underbara, roliga stunder vi haft tillsammans med våra familjer.
TACK för all hjälp i svåra stunder och trasiga bilar, du kunde laga allt från bil till en trasig själ.....

I vår familj kommer du alltid att finnas i våra hjärtan och din familj är som min familj.
Som jag alltid har sagt Tommys flickor är alltid välkomna till mig precis som mina egna barn!

Vår kärlek och omtanke går till er tre.......ett stort hål i familjen!


TACK Elisabeth för allt du ordnade och en fantastisk fin stund som alltid kommer att vara i våra hjärtan.

TACK familjen som alla var med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0