Lunch med min mest trogna besökare på Helheten plus ny praktikant

Måndag den 28 feb Maria dagen!
Alla mina barn och barnbarn (tjejer heter Maria efte mig och min mormor) till er alla grattis!
Sophia Hanna-Maria, Amanda Malva-Maria, Alva Norea-Maria, Isabella Maria, Maja Christine Maria, Grattis tjejerna!
Jag heter faktiskt Maria Iren.

Förmiddagen var fullbokad av telekonsultationer, jag har många besökare från hela långa landet och i dag var det konsultation på telefon från Malmö. Det är helt fantastiskt att ha "kunder" från hela Sverige.

Jag hade lovat Margaretha en lunch i nov, men tyvärr har jag fått ställa in den två gånger men idag blev den av!


Grattis Margaretha en försenad födelsedags lunch från mig! Margaretha är nog den trognaste kunder till oss på Helheten, hon har varit min kund i över 15 år, kommit på alla öppna hus och tillställningar vi gjort på Helheten.
Efter så många år börjar man känna varandra så bra, det är roligt och lärorikt med djup vänskap. Tillslut blir man släkt.....


Till min stora förtjusning var det rårakor och rårörda lingon idag på Stadsträdgårdensrestaurang. Jag tänker alltid på moster Dora när jag äter rårakor det var hennes favorit mat. Konstigt nog fick jag dela det med Margaretha idag och hon påminner faktiskt om moster och mamma, har exakt samma hårfärg.....röd!
Kanske är det detta som kallas kundvård.....skojade bara jag ville verkligen bjuda Margaretha på lunch idag.



Det kändes lite vår bredvid blomman, men inte när man tittade ut......


Ny praktikant på Helheten

Maria Söderbäck

Passa på att boka in dig till starkt rabatterade priser. Maria är så bra!

Erbjudande Praktikant sessioner!
Passa på att prova behandlingar till ett förmånligt pris.
Enskilda sessioner 
Bars behandling:
Du erhåller en lugn stund på min behandlingsbänk då jag sätter igång dina "Bars" genom att hålla på 32 olika punkter på och runt huvudet (med fingrarna).
60 min 200 kr (ord.pris 800 kr)
Änglahealing:
60 min 200 kr (600 kr)
Maria Söderbäck utbildad fritidspedagog, studerar Kommunikologi på fortsättningsnivå och Access consciousness (med Bars behandling).
Boka på telefon 073-724 21 25.


Imorgon blir en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0