Grattis Lisa 30 år!(nostalgi)

Sophias vän Lisa fyller 30 år och skall ha fest ikväll. Vi har haft en trevlig stund och gjort tippspromenad över Lisas liv ikväll. Det var kul att leta i alla gamla album efter kort på Lisa.


Här hjälper Lisa min Amanda att prova på ridning....


Ojojoj så ung jag var här med luggen rätt upp, vi står i kö här för att rida i Stadsparken Lisa i röd regnjacka och Sophia i gulregnjacka.


Hängmattan i Solberga, Lisa i mitten och Sophia till höger med massor av kattungar...det var tider det!


Teater i stadsparken min Sophia till vänter och Lisa till höger.



Lisa andra från vänster sedan Sophia och Linnea. Längst till höger Fatima och min Amanda.....det var ett tag sedan.


Vårt älskade Solberga, Katarina och Lisa hade ett hus mitt emot oss, så roligt och trevligt vi hade det i Solberga...hur fort gick det inte, det är Sophia som vattnar på grönsakerna.



Katarina har Amanda i knät och Lisa gungar på...
Grattis världens bästa Lisa och hoppas att festen ikväll blir den bästa och att du får ha en rolig afton och att du kan svara på Sophias tipspromenad, det var så kul att vara med och göra den ikväll.

TACK LISA!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack!



Såg detta inlägg först nu, men det är som du säger nostalgi :) Kul tipspromenad vart det.

Ha en fin sommar



//Lisa

2011-06-10 @ 08:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0