Veckans hjälte, Liselotte Bothén

Jag tror att jag skall böjra med något nytt här, veckans hjälte......
Jag besökte Liselotte Bothen i veckan här på Botens frisörsalong. Liselotte är en ny vän till mig. Det var så trevligt att komma in dit.


Här står Liselott och klipper en peruk som snart skall levereras.
Innanför frisörsalongen finns ett rum dit man kan få komma och prova och prata om sina önskemål om peruker. Det kan vara att man tappat hår för ålderdom, för tidigt åldrande eller av sjuksomsbehandlingar.
Hos Liselott kan du verkligen få hjälp i lugn och ro och oxå i en privat atmosför. Dessutom är Liselotte en sådan trevlig och glad person, men inte allra minst enormt duktig som jobbat länge med detta.


Peruker ligger mig närma om hjärtat, jag fick själv ha det vid 14 års ålder när jag tappade nästan allt mitt hår.

Perukstockar älskar jag... så jag blev så glad att få gå där och titta på dessa underbara kvinnoansikten och alla olika frisyrer.


Så levande med ändå inte....


Liselotte hade många dipblom jag fick inte med alla på bild.



Å vilka fina men vilka ledsna ögon...och ingen glädje i mungipan......hur tänker tillverkarna av dessa ansikten, skall man inte vara lika glad som Liselott..........


Ytterligare några allvarliga ljuva kvinno ansikten med lite förstor underläpp som tyder på dålig tjocktarm, Liselotte bad mig göra irisdiagnostik på perukstocksdockorna, de hade alla tarmparasiter alla tre vilken tur att de inte hade någon kropp ............ och den som hade gjort ögonen kunde inte irisdiagnostik...
Men ändå så älskar jag dessa ledsna kvinnor med sina oskyldiga ledsenhet som får mig att tycka synd om........
meninget homeopatmedel kan hjälpa om man inte har någon kropp.......

TACK Liselott för att jag fick komma till dig och se ditt arbete, helt fantastiskt!
Som vi säger i vår familj
- Bra jobbat Liselotte!

TACK!

 

Salong BothénSalong Bothén

Rudbecksgatan 14

Örebro tel 019-10 58 85

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 06:27:14
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0