Smått, gott och blandat

Dagarna rinner iväg inte lätt att hinna med bloggen fast man är ledig. Vi åkte till Hargebadet och hade det bra i två dygn, vi var 13 personer till måltiderna och det var mysigt att campa. Vi var till Kinaparken och tog bilder det var fint. Vi åkte hem för vårat sällskap åkte hem och det kändes inte så bra att vara kvar när vi hade haft en gemenskap. Ge mening åt skapelsen som igentligen gemenskap menas...rätt så fantastiskt.
Min bror hamnade på hjärtiva och det kändes som  jag ville hem. Det varästa med att var homeopat är när någon annhörig blir allvarligt sjuk och jag inget kan göra, det är i de situtationerna som jag gärna skulle vilja vara städerska på konsum. Kunna lita på vad doktorn säger och vara nöjd med det. Det är svårt att lära gamla hunder sitta. Är man lilla syster så är man.....
Fina dagar på landet med barn och barnbarn har rusat igenom mig. Lyssnade på sommrprataren Anikka från Säkert hon sa en hel del bra saker. Jag älskar lyssna på radion när någon berättar om sitt liv etc undrar just varför jag inte gör det oftare.Igår hade vi gäster och åt god mat och Isabella var hemma. Mia och Patrik trivdes och det kändes så bra att vi fått nya vänner.
I dag började jakten på Christina Aguilera saker dagarna börjar närma sig nu, ikväll har vi varit och henna tatuerat Amanda (naturligtvis Christinas tatueringar) det  blev riktigt bra. Kicki och jag gick till Wasakrogen och tog ett glas vin det var jätte trevligt.
Här är tatueringarna:

Kommentarer
Postat av: H

tatuerade hon in dom på riktigt eller är det fejk ? Riktigt fina bilder på henne som christina iallafall..

2008-09-02 @ 16:27:27
Postat av: mandy

Det är henna tatueringar så nu är de borta....

2008-09-07 @ 23:42:12
URL: http://mandywuhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0