Dagar som gått, tiden faller

Dagarna rinner fortare än någonsin snurrrar jorden fortare eller vad är det frågan om? Jag hinner inte med dig blogg. Kom precis hem från Umeå har haft kurs i två dagar, sovit på tåget och mött isbjörn i Umeå(var en isskulptur).
Det var roligt att vara i Umeå, staden är vacker och människorna trevliga och de pratar så vackert....det känns som deras liv är en sång.

Dagarna är intensiva och vetgiriga terapeuter är så roligt att möta. Hemma var det kaosvåg Amanda blev sjuk och jag var många mil ifrån henne, det var jätte jobbigt. Att vara mamma är att vara till hands, men som tur är har Amanda två systrar och en pappa som ställde upp till 100%......TACK min familj för vi håller ihop! Isabella har fått sin taxi, Sophia har flyttat in i sitt nya fina hus, Maja har fått flera tänder och kryper omkring. Johan Blomberg har äntligen fått sin son som ser ut som en liten gud, Albin Eric Gustav skall han heta och jag fick titeln exfarmor...vad glad jag blir!!!!!
Det är det närmasta farmor jag kan bli, Johan är min exson, lite komplicerad histora som vi kanske tar en annan gång. Jag stickar julklappar på tågen nu när jag far runt i hela Sverige och har kurser i Endokrina körtelsystemet för andra terapeuter.Hormoner en symfoniorkester för vår kropp.Det finns ingenting som är så intressant som hormoner, våra budbärare som gör att allt fungerar och att vi känner våra känslor. Det är så roligt att träffa andra som försöker hjälpa andra. Nyhet är att Sophia har börjat blogga, vad kul.........även fast allt kom upp nu(när jag läste hennes blogg), så tycker jag att det är så starkt av henne att blogga om Isabella och deras liv. Det skall bli spännande att följa bloggen jag kommer att länka till den här och på mina länkar! Buller i Runnaby heter den, vilket bra namn. Amanda visade mig en så fin film kommer snart här på bloggen. Kärlek övervinner allt!Här kommer en urgullig film som Amanda visade mig idag.Välkommen att kika in!


Kommentarer
Postat av: Hampus

Det var på tiden. Har tittat här varje dag sen du skrev sist. Fin film om maskarna =)



När kommer du skriva om det som vi pratade lite om. Varför man blir sjuk osv. Kram

2008-12-05 @ 19:04:38
Postat av: frida

va söööööta! :D

2008-12-26 @ 22:13:18
URL: http://friidii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0