Sovmorgon,shopping med Amanda och tidsaktivering!

Halv åtta ringer telefonen....springer upp(ja det var att ta i) min terapeut ringer återbud för han hade nackspärr...han som skulle få tan hand om mitt onda knä..så kan det bli alla behöver hjälp ibland. sov till 10:30 vovvv vad skönt. Amanda som inte varit på stan p å sex dagar skriker shopping mamma......man ställer upp på det mesta. Iväg upp på stan, kom helt plötsligt på att idag var tiden inne för tidsaktiveringen, visst ja en sten skulle jag ha. Hittade stenen den mest fantastiska jag sett. Snurr på stan massor av bilder kommer in senare.
Tappade tiden och vips så var jag en timme försenad. Hem och precis då ringer mor...visst jag jag har inte ringt på länge till min mamma. Jag var bara tvungen att prata med henne. Ner med badkläder, tobak, kompass och iväg ringer vita åskmolnet och säger att jag är försenad men att jag kommmer. Mer om det får jag inte skriva , en vecka måste gå för att det skall sjunka ner i mig. Skyndar mig hem, Amanda väntar med middag och överraskning. God middag du skulle bara ha varit med...överraskningen låg i soffan med 7 Beck filmer och vilken skall vi börja med...nu har vi paus för att skriva i bloggen...måste iväg rasten är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0